Hejsan

Fy skäms vad jag är dålig att blogga:(
Men har inte alls haft någon lust, men ska förska nu igen hehe.
Just nu bor jag bland massa kartonger och säckar för vi flyttar äntligen på fredag till radhus :)
 ska bli så underbart att ha en egen liten uteplats och gräsmatta.
Känns så ofattbart men de är sant och jag är så glad.
Men nog om de nu har snart semester också väldigt efterlängtat , då ska vi åka en dag till Stockholm och sen blir det Helsingborg några dagar.
Vi har varit till Gotland några dagar i sommar är ju så fint där.
Idag är jag ledig och ska snart iväg till Valbo en sväng med Marre, sen ikväll ska vi till återvinningen med massa skit.

ha en trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0