Fredag

Ja då har man jobbat klart för denna vecka och är ledig till måndag :)
Idag mötte jag upp syster på stan för lite shopping och fika.Köpte ett linne och ett par leggings får se om de blir en sväng imorgon igen hehe:)Ikväll blir de bara tv mys med älskling för han ska upp och jobba och jag tvätta.
Imorgon kväll ska vi äta tacos med Anna och Klas och gå och titta på crousingen.

Ja de var nog allt hej hej

Torsdag

Längesedan jag uppdatera nu jag vet och skäms hehe:)
I tisdags börja jag jobba igen efter semestern tråkigt nog men  ändå skönt med lite rutiner.
I måndags åkte jag och Robin och handla för veckan ,vi har börjat med matsedel nu riktigt skönt tycker jag, ikväll står våfflor på menyn mumma hehe.
Idag var vi ut en sväng till köpis och köpte present till kevin som fyller 16 år imorgon, efter vi varit där och grattat och kramat Kevin så ska jag jobba kväll de gör jag fre lör sön mån men skönt med sovmorgon iaf:)
Igår bjöd Wiström på middag tacopaj jättegott var de.Efter de hyrde jag och älsklingen filmen Tjuven senaste wallander grymt bra var den.

Gratis bio

Gå in genom länken nedan och samla poäng som sedan kan bli presentkort eller biobiljetter du väljer själv.
Presentkort på klädbutiker och matbutiker.

Kom igen in och samla poäng!

Lördag

Idag har jag en fullspäckad dag känns de som. Ska in i duschen nu sen hämtar Robin mig iväg äta lite lunch efter de åker vi till Söderhamn på ljudtävling.Efter de hem så Robin får göra sig klar för kvällen skjutsa honom till Furuvik .Hem till mamma och pappa grilla med dom sen in en sväng med Madde på sommaryran.Sen ska jag hämta Robin inatt hehe känns nog som mer än vad de är.

Trötter

Kom hem för ett tag sedan hittade inte nått på stan men var inte nå shopping sugen heller då brukar man komma hem tomhänt.Snart ska jag ställa mig och laga lite mat blir spagetti med kötbullar och korv.Innan de ska jag duscha ,ikväll händer inget speciellt annars känner mig trötter idag så förhoppningsvis kommer jag i säng tidigt.
Imorgon har jag en hel del planerat så kan vara skönt att vara utvilad då.

Fredag

Strålande väder idag igen kan knappt tro att de är sant.Blir en sväng ner på stan för min del tror jag ,kika på lite kläder.
Annars händer inte så mkt idag vill mest vara ute när vädret är på topp.
Dom ringde från jobbet imorse och fråga om jag ville jobba trots att jag har semester men jag tacka nej kände mig inte så sugen, har man semester så har man.
Nu ska jag göra mig klar och styra cykeln mot stan

Hejsvejs

Snart godnatt

Dagen har gått fort tycker jag ,började dagen med boulongern med Madde var skönt att bara ligga och slappa i värmen.
Sen cykla jag hem tog en dusch och gjorde mig ordning ,bjöd sedan Robin på china på söder var riktigt gott vi avslutade med efterätt friterade bananer med glass mmm gott gott.
Nu ligger jag och kollar på Gossip girl på datorn bara, ska försöka sova snart.
De är ju sommaryran nu så man kanske cyklar dit imorgon och kikar lite får se vad dagen har att erbjuda.
För en vecka sedan var man påväg till underbara Gotland önskar jag hade de framför mig inte bakom.
Har glömt sladden till mobilen hos älsklingen så bilder kommer senare.

Godnatt

Torsdag

Ja då har man haft en vecka semester nu då har två kvar:)
Ska göra mig ordning nu och möta Madde i Boulongern där vi ska sitta en stund och njuta av solen.
Har man tur kanske man får lite färg också.

Hemma igen

Då var man hemma igen efter en helt underbar vecka på Gotland ,har haft de jättebra och mysigt.
Kan inte fatta att de är Sverige så jävla fint går inte att jämföra med fastlandet.Veckan gick jättefort hade gärna varit kvar en vecka till.

Fredag: Mötte upp Robins bror och hans familj åkte till stan och åt på en jätte mysig restaurang med god mat,efter de gick vi och kikade i lite affärer.Vart sedan bjuden på fika i deras stuga.

Lördag: Var vi en hel dag i Kneipbyn och titta på Pippis hus, mös i badlandet och spelade golf.Efter de åkte vi och kollade på Gotlands största Rauk Jungfrun som den heter.

Söndag: Åkte till Fårö och tänkte bada men de var så kallt och solen gömde sig bakom molnen så de vart en kort visit, vi åkte efter de in till Visby och gick in i en outlet affär men vi hittade inget så vi åkte hem till stugan igen där vi bara tog de lugnt resten av kvällen.

Måndag: Vart de en hel dag på stan gick och kolla i lite medeltids stånd, gick efter strandpromenaden mot hamnen så otroligt fint och mysigt.Mötte sedan upp Robins släkt och åt på en restaurang på torget.Gick ner till vattnet på kvällen och tittade på den fina solnedgången.

Tisdag: Var ner i Lummelunda grottorna de var en upplevelse, efter de åkte vi till en go-cart bana där Robin med slökt åkte.Efter de åkte vi och kika i lite affärer som låg lite utanför stan.

Onsdag: 07.05 gick våran färja så vi hann inte göra något innan.

Men de har klart varit en underbar vecka och fler Gotlands resor lär de bli :)