Lite frågor med svar

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad men lite seg
Favoritgodis: Chocklad och laktris
Är det nåt du absolut inte äter: Ja för mkt
Kläder just nu: Tunnika och leggings
Musik just nu: Här är de tyst
Vad sa du senast: Oj
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja? Hmm.. jag vet inte
Sommarplaner: Jobba och sen blir de nog en vecka på Gotland
Fisk eller badkruka: Älskar att bada
Saft eller alkohol: Saft men är de fest så alkohol
Hur många kuddar sover du med:3
Favoritväder: Sol och snöoväder
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vet faktiskt inte
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Lite både och tror jag
Sparare eller slösare: Försöker vara sparsam men inte så lätt alla gånger
Bästa film: Älskar svenska filmer
Tror på liv på andra planeter: Ja de tror jag
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja de gör jag mer än nått annat
Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag kan komma på
Tror du på mirakel: Ja absolut
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Promenad tror jag
Är du kittlig: Nej lite kanske
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Vattunman
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Mygg
Största svaghet: snällhet
Det här är jag bra på: Så svårt att svara på sånna här frågor
Bästa bok? Vår hemlighet
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Spotta ut pengar
Vad vill du jobba som? Ambulans sjuksköterska
Chips, morötter eller godis? Godis och chips
Pizza eller hamburgare? hamburgare på Max
Skriver du dagbok? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör
Anser du att du är stark? Nja
Brukar du sola? Ja ibland
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Hmm
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Nej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0