Hmm..

Ja skärpning nu Emelie hehe :) Men har inte haft så mkt att skriva om i veckan faktiskt.
Veckan har varit lugn har vart mkt ute i Skutskär hos mamma och pappa annars har jag inte gjort så mkt.
Idag kom min älskade syster och umgicks lite innan hon skulle möta en vän, vi var ute på lite äventyr sedan åkte vi och hälsade på Marielle och Thea lite.
Efter de åkte jag hem till älskling och träffade honom lite innan han skulle iväg och jobba.
 Då åkte jag ut till mina underbara föräldrar och bara tog de lugnt och busade lite med bror såklart.
Nu är jag hemma och väntar på att Idol ska börja igen efter nyheterna.
I helgen händer inte så mkt älskling ska iväg på kryssning med jobbet imorgon och kommer hem på söndag så jag ska sova hos mamma och pappa och bara umgås och ta de lugnt, så ser min helg ut som jag vet nu iallafall.
Men nu började Idol igen så TREVLIG HELG SUP OCH SVÄLJ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0